bron

bron

lördag 6 augusti 2011

Luften gick ur mig..


När jag slutade mitt sommarvik i fredags kände jag hur luften gick ur mig.
Jag var trött. Riktigt trött.

Så den här helgen har bara handlat om att sova ut.
Njuta.
Ta det lungt.
Läsa.
Bada i havet och bara vara..


Jag har njutit av den här sommaren..
Jag har mitt drömjobb..
I min drömstad..

Men.. ..

Jag har saknat höstrutinerna..
Träningen
Möjligheten att kunna vara ledig ibland då jag får tid...
Tid till att träna, läsa, träffa vänner, städa och njuta av livet!

Jag är inte orolig för jobb framåt hösten..
Det blir fortsatt knegande på Östran...
Så jag kan jag lika gärna passa på och njuta nu när jag troligen får lite ledigt i augusti!! :)

Me like!

Inga garantier förstås.. men jag har aldrig jobbat under 50 % sedan jag började i november (oftast blir det 80-100 procent).
Plus att jag har gått upp ett steg i turordningslistan angående vem de ringer först, då en inlasad person före mig fått vik..

Så jag är verkligen inte orolig.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar