bron

bron

söndag 26 augusti 2012

Vårt nya hem..


 Vi har gjort om i vår lägenhet..
I början av sommaren flyttade jag och herrn till mina svärföräldrar på Ölands landsbygd under några veckor för att göra om hemma..

Vår hyresvärd gjorde om vårt badrum som hade fuktskador och var schysst och målade om vår mörka röda hall så att den blev vit, ljus och fin...
OCH
När vi ändå var igång så bytte vi själva tapeter i sovrummet.
Köpte ny säng.
Skaffade ny belysning, nya lakan, nya gardiner och slängde ut bord och allt annat som bara blivit avlastningsplatser.
Vi satte också upp en riktigt fin tavla som vi fått av min mamma.

Det blev en hel del blod, svett och tårar.
Men vårt sovrum har blivit ljust och fint och jag blir fortfarande glad varje gång jag ska gå o lägga mig..
Jag sover mycket bättre nu <3

Blev ganska mysigt med vår nya belysning
(ursäkta att bilden blev så mörk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar