bron

bron

fredag 4 januari 2013

Nyårslöftet...

Det blev vatten och sallad istället för kebab och läsk/ett glas vin denna fredagskväll.
Tre dagar avklarade. 
27 dagar kvar.

Jag har bestämt mig för att ta det lugnt med godis, skräpmat, alkohol och andra onyttigheter ett tag.
Närmare bestämt, nolltolerans under januari månad!

Jag har inte varit så snäll mot min kropp de senaste veckorna.
Det har varit mycket onyttig mat, läsk och godis.
Samtidigt som jag har jobbat oregelbundet, pendlat och stressat en del.

Jag har inte heller tränat på flera veckor och nu märks det verkligen.
Både runt midjan och i själen.

Så nu är jag väldigt taggad att stå emot sockerabstinens, kebabsug och ”jag-orkar-inte-laga-mat-idag-syndrom” samtidigt som jag vill hitta rytmen i träningen igen.

Det ska bli riktigt skönt att försöka få kroppen i balans igen. 
Jag vill ha tillbaka min kropp. 
Jag har saknat den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar