bron

bron

fredag 22 mars 2013

Livet som.. hemmafru?

Nu har jag varit timvikarie (och därmed hemma i perioder) i några några månader och den senaste veckan har jag gjort tre mycket skrämmande observationer:


1. Jag dammsuger. OFTA. 


















2, Jag har plötsligt fina/jämna och HELA pannkakor i min stekpanna. (Jag som är känd för mina slamsor till pannkaksbitar ;). 


Hela pannkakor?

















 




3. Igår, när jag handlade på Netto, kom jag plötsligt på mig själv med att rota i kyldisken, plocka upp frysta kycklingvingar och sedan börja samla ihop ingredienser för att göra en marinad!

Egen marinad..
















"Det här börjar faktiskt bli lite läskigt,
Om inte jag får mer jobb snart
så kommer jag att förvandlas,
Förvandlas till en äkta hemmafru!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar