bron

bron

onsdag 11 september 2013

Min sommar..

Hej bloggen,
Jag har haft en fantastisk sommar.
Men jag tänker inte bli långrandig och skriva uppsatser om den utan jag lägger istället ut några sköna ögonblick som fångades på bild..



                              En veckas roadtrip i Norrland med mina girls Sanna, Maya och min syster Maria. Galet, spontant och alldeles underbart. <3

                               Badat i hav, insjöar, älvar och tjärn nästan varje dag denna sommar. Oftast med den här snyggingen som ni ser i bakgrunden. ;)


Svalor och morgondopp efter en natt i herrns sjöbod på Öland.




Crocket med goda vänner...





                                Några riktigt mysiga dagar med herrn i Skåne, då vi besökte  Stenshuvuds nationalpark, Ale stenar och bara tramsade omkring och hade det gut.





OCH
Nu har jag egentligen bara en sak till att säga,
Tack!

 Tack Sverige. 
Tack för en helt underbar sommar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar