bron

bron

söndag 20 augusti 2017

En helt vanlig (och alldeles underbar) sommardag på landet

Jag gillar mina Helgemuggar
trots att flera av dem saknar
 öron ;.)






















Cirka 09.00
Det knackar på dörren
Vår vän Conny från grannbyn kliver in i köket.
Han bjuds på kaffe och tillsammans diskuterar vi lite planer inför helgen.



Vår lilla trädgårdskotte <3
















Cirka 11.00

Jag vattnar mina tomater när vår lilla igelkott dyker upp vid en av plantorna,
Den lilla minikotten har de senaste dagarna vandrat runt i vår trädgård och dyker upp lite här och där med sin lilla nos i vädret på jakt efter något ätbart <3



Somrigt <3


Cirka 16.00
Hänger upp mina badkläder på ett klädstreck efter ett kallt och friskt dopp i havet.
Den känslan är svår att slå. <3



Sommarkväll












Cirka 21.00

Efter att ha varit ute och ätit tillsammans med svärföräldrarna,
Så avslutar vi den varma sommarkvällen med lyktor, vin och choklad i bersån och bara njuter.


Och oj,
vad jag älskar detta..

Och ja,
vad jag älskar att bo såhär,
På landet....
.... på Öland  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar