bron

bron

söndag 18 oktober 2015

En intressant vecka...

Förra veckan..
Var både intressant och rolig..
Och väldigt ovanlig ;-)



Tisdag morgon. Klockan absurt tidigt på Kalmar flygplats.
Jag och affärsfolket ;-) 















Konferens i Stockholm. Jag, ministern.. och 900 andra...
#Nationella eHälsodagen.















Onsdag. Åker tåg. Massor av tåg. Och äter en väldigt
god rosa-bandet-bulle :-)























Torsdag-Fredag.  kl 00.01. Firar min födelsedag
med en pizzaslice på ett hotellrum i
Köpenhamn.



























Fredag. Besöker ett universitet i Danmark.
Och beundrar deras hiss.




























Fredag kväll. Hemma igen och dricker
bubbel med herrn och lite goda vänner.
Fint avslut på födelsedagen! :-)



Veckan bjöd också på ett besök hos min goda
vän Lovisa och hennes mysiga lilla familj i Lund

Och ett snabbt besök,
Hos mina vänner Lara och Jacob
och deras lilla bebis <3

En riktigt bra vecka, med andra ord!
Over and out! ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar