bron

bron

söndag 18 oktober 2015

Mysig helg..

Sten gillar också vår nya säng.. ;-) 


Efter en ganska tuff arbetsvecka,
Så valde jag att inte boka in något denna helg..
Istället tog jag, Magnus och odjuren en helg på Öland! :)


Vår sköna nya säng.. (Den är så stor att jag dinglar med
benen när jag sitter på kanten) En skön känsla!  :)






Nu blir det mörkt väldigt fort på landet så det är skönt med
ljus i vårt hus.. 











Tur i Trollskogen på norra Öland 

Råkade lämna "min" sköna fåtölj för en sekund och ett
obevakat ögonblick senare..


Det blev en riktigt skön helg,
Då vi chillade, eldade i kaminen och tog
lång sovmorgon


Det blev också en tur i Trollskogen
då vi såg domherre, hackspett, kungsfågel
och gärdsmyg


Så himla fina,
Nu är varken Magnus eller jag några fågelskådare

Men jag tycker ändå det kan vara roligt,
Att njuta av ett ögonblicket
då och då

När man är ute i skogen,
 och möter
en fin liten domherre eller två  ;-)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar