bron

bron

måndag 8 januari 2018

Bästa starten på 2018...



Övertaggad småbarnsmamma, fredag kl 04.30 på ett morgontåg till Göteborg


Följt av spa med mamma och sedan en kväll med två av
mina favoritbabes hemma hos Maya i Marstrand.

Och sedan.. en småbarnsmamma våta dröm.. ostörd låånng sovmorgon
Maya tog en bild när jag och hennes myskisse Hugo däckade.. 

Alltså.. Marstrand.. blev en tur med färjan (min vän bor på fastlandssidan)
och det var sol och klippor och så fint.. (Maya som tagit bilden)

Och så här glad blir man när man får träffa sin vän Johannes igen! :-D


Ja, vi kan ju faktiskt le fint framför kameran också.. :)
 
Och så blev det sjukt god mat samt drinkar, bubbel och vin 


Alltså..
Vilken helg.. VILKEN helg :-D

Den här helgen,
Så har jag bara sovit ut,
Ätit och druckit gott
Umgåtts med några av mina absoluta favoriter
Och laddat batterierna

Och nu så känner jag mig verkligen glad,
Stark och fylld av energi
Och jag är så redo... Jag är så redo för 2018... ; D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar