bron

bron

onsdag 18 april 2018

Fri..

Vi fyndade en rätt fin studsmatta på blocket och det känns verkligen genialt
att ha ett inhägnat område som lilltjejen tycker är rolig att vistsas på.. lifehack
för småbarnsföräldrar helt klart ;) För övrigt så tog jag ingen bild under solned-
gångskvällen.. och så är det Magnus traktor som skymtar i bakgrunden.. vi
bor verkligen på landet ;) 


















I fredags, 
Efter en intensiv arbetsvecka,
Tog jag lilltjejen under armen och lade mig raklång i vår studsmatta

Och medan lilltjejen lyckligt studsade runt mig, 
Så låg jag där, spanande på moln, njöt av solnedgången,  
Och fylldes av ett stort lugn

Ett lugn.. och en känsla av klarhet
Den där saken,
som länge gnagt och skavt lite i bakhuvudet.. 
Kändes plötsligt så oviktig

Det är så länge sedan,
Att det inte spelar någon roll längre, 

Istället så låg jag där, 
Njöt av min glada lilla tjej, värmen, helgen och våren

Och den där känslan, 
Känslan av att vara helt fri <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar