bron

bron

onsdag 4 januari 2012

Med en doft av klor..

Jobbat
Tränat
Diskat..

Och så var dagen slut.
Nåväl.
Jag känner mig pigg och nöjd med min nya träningsform, simning.

Dels är det skönt att simma, dels är det en enorm fördel att kunna glida ner i vattnet när det passar mig och slippa stressa till olika pass.

Jag tror jag kommer satsa på att vara kvar på Friskis så jag kan gå på mina favoritpass, ett eller två i veckan, köra mitt en-gång-i-veckan squash-pass med Josefine samt simma när jag känner för det.. eller missar ett av passen..

Det låter ju fint i alla fall.. ;) Får se hur det går i verkligheten, men just nu känns det riktigt skönt att ha börjat och mitt mål är att köra minst två gånger i veckan under januari i alla fall.. ;)

Men nu är det  dags att krypa till kojs!

God natt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar