bron

bron

onsdag 4 januari 2012

Nyårsdagen..


                                          Lina och den goda efterrätten ;)

Så har det nya året börjat!

Jag och herrn var hemma hos Lina och Johan och åt en riktigt god trerätters middag..
Hummer
Fårostgratinerad fläskfilé
och någon form av chockladefterrätt som var himelskt god.

Och givetvis mosserande vin till det så lite seg idag.

Synd att denna nyårshelg är så kort men samtidigt är det riktigt skönt att vara ledig idag.
Legat i soffan med herrn och myst hela dagen.
Verkligen ett trevligt sätt att inleda nya året.

Men jag tänker inte klaga över jobbet nu.
Sedan oktober har jag haft ett pappavikariat på Östrans lokalredaktion i Nybro.
Inte alls illa då jag jobbar måndag-fredag, åtta till fem med mitt drömjobb.
Lokaljournalistik är verkligen min grej!!!
Så klagar verkligen inte :)

Annars så har jag några drömmar och mål inför 2012.
Ett fast journalistjobb skulle sitta fint. (Man får väl drömma? ;)
En resa, (redan inbokad ;)
Och lite mer träning. 


Life is good =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar