bron

bron

söndag 22 januari 2012

Ölandsmys.. en vecka kvar!


                                 Min svärmor kan baka goda semlor hon..


Öland.
Landet.
Semlor och
Sällskapsresan snowroller på TV.

Alltid skönt att ladda batterierna med en helg hos svärföräldrarna på Ölands landsbygd :)

Men nu sitter jag uppkrupen i vår soffa och tittar på snöstormen därute.
Det är bara en vecka kvar på mitt pappavikariat i Nybro nu.
Lite sorgligt.
Eller.. mycket sorgligt.
För jag trivs i Nybro och jag älskar, älskar ÄLSKAR mitt jobb.

Men det finns en bra sak med att mitt vikariat snart är slut.
Om en vecka resor jag och herrn på en riktig drömresa..

Tillsammans med mor, syster och hennes kille ska vi göra en resa till Nya Zeeland. :)

Ser fram emot två veckor med sommar, äventyr och möjlighet att gå i kjol igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar