bron

bron

söndag 5 november 2017

Sömnen.. och Kärleken.


Förra helgen gjorde vi varsin pumpa.. väldigt mysigt med
Halloween tycker jag <3.. 















Jag var nog lite kaxig,
När jag började jobba heltid igen..

No problemo,
Piece of cake,
Eller... Inte

Det blev så tydligt
När jag satt på ettt möte i torsdags
Och plötsligt kände mig..  matt och lite lätt illamående.

Och jag satt där på mötet
sneglade på klockan
Och insåg
Att den gick lika långsamt och segt som när man befinner sig i mitten av ett spinningpass

Så efter mötet
Tackade jag för mig
Och gick hem

Jag sjukanmälde mig,
vinkande hej då till chefen och körde hem
Lade mig sedan med en spinnande katt i sängen,
Och bara sov.. I timmar

Och i tre dagar,
(tack och lov var jag ledig i fredags)
Så har jag bara sovit,,
Myst med lilltjejen.. Magnus .. och bara sovit <3

Gått promenader, köpt hämtmat,
busat med lilltjejen,
Dragit barnvagnen genom virvlande höstlöv i slottskogen..
Och däckat ganska hårt varje gång hon ska nattas.. Alltid vid sju-åtta typ. ;)

Och oj vad bra jag mår nu,
Jag kan tänka klart igen,
Min kropp är med på noterna igen
Och jag känner mig pigg och redo för en ny vecka..

Och en tanke har slaglt rot..
Kanske man skulle gå ner i arbetstid framöver.. För det här med tre dagars helg var ju helt fantastiskt.. Den tål att klura lite på...   <3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar