bron

bron

fredag 31 augusti 2012

Friday and I am in love


                                              

Känslan av en ledig fredagskväll efter en veckas jobb.
Den är svår att slå.

Jag har inga direkta planer den här helgen men det kan vara rätt skönt det med.
Sovmorgon med herrn blir det i alla fall.. <3

Jag har också funderingar på att göra en riktigt god middag.
Det är inte ofta som jag är sugen på att laga mat, men ibland, (ungefär en gång i halvåret), tycker jag det är roligt att gå all in.

Leta upp recept.
Göra förrätt, huvudrätt och efterrätt.
Och köpa ingredienser som jag aldrig har hört talas om tidigare.

Ofta leder det till ett smärre kaos då jag står i köket och rör runt i grytor utan att ha en aning om vad jag håller på med.
Men sedan så brukar det oftast resultera i en riktigt god middag.

Men nu ska jag ta ett glas vin och njuta av den här fredagen.
Trevlig helg, gott folk! =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar