bron

bron

söndag 26 augusti 2012

Min första semester..


Hej kära dagbok ;-)
Jag vet att jag inte har skrivit här på mycket länge. Men nu ska jag testa igen och se om suget kommer tillbaka..

Jag har haft min livs första semester = Helt jävla underbart!
Jag inledde den med en resa till Gotland med mina vänner Johannes och Sanna för att hälsa på min syster som jobbat som fotograf på Gotlands Tidningar i sommar..

                                         En liten illustration som jag ritade på min
                                         att-göra-idag-lista, sista dagen på jobbet innan
                                        vi  drog till Gotland.. ;)                                                                                 
 

Under semestern har jag också tramsat runt på Öland, legat i hängmattan på Ekön, badat, träffat fina vänner, rest lite och myst med herrn och katterna.

 
 Jag och herrn hittade en mysig bergsjö i Salzburg.
En riktigt härlig semester blev det  <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar