bron

bron

fredag 13 oktober 2017

Sista dagen som föräldraledig,


Det blev sovmorgon och extra mycket gos med lilltjejen imorse <3





















Idag,
Är det min sista dag.,
Som föräldraledig <3

På måndag byter vi roller helt,
Då min man ska vara hemma med lilltjejen,
Och jag ska börja jobba heltid igen,

Lite sorgligt
Men också ..
Lite spännande..

Det kan säkert bli en del kaos, 
Och ta ett tag, 
Innan vi landar i det nya

Magnus och lilltjejen, 
Som ska hitta sin rytm och sina rutiner.. 

Och jag, 
Som måste släppa kontrollen
Och kliva ut i verkligenheten igen .. 

Och ja, 
Jag tror det är bra för oss, 
Att de närmaste sju månaderna, 
Få kliva in och leva i varandras världar 

Och jo, 
Lite spännande är det ju också.. 
Och vi får helt enkelt se, 
hur det går! :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar