bron

bron

torsdag 21 september 2017

Känner mig.. GLAD

Alkoholfritt ikväll men känner mig ändå lite full och glad ;)





















Oj,
Vilka fina vänner jag har <3

Jag kom precis hem, 
Efter en AW i Kalmar, 
Med en god vän.

Och.. 
Jag kan inte exakt sätta fingret på det, 
Men jag känner mig.. glad
Full av energi.. 

Och nej,
Det är inte bara för att jag kom iväg från vardagen en liten stund,  
Även om det också är skönt

Utan det är nog den där känslan
Insikten
Att jag väljer mina närmaste vänner, 
Med sådan omsorg... 

Mina närmaste.. 
Är vänner som ger mig energi, 
Som gör mig glad, 
Som jag connectar med på ett djupare plan. 

Och ja, 
Jag vet att jag är lyckligt lottad..
Men jag är också rätt bra, 
På att välja ut de vänner som jag verkligen vill ha <3


På väg hem i natten.. Kalmar är verkligen en vacker stad <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar